Žiadne výsledky!

Doprava

Spôsob dodania.

Objednaný tovar zasielame v rámci celej SR.

Cena prepravného sa stanovuje podľa tabuliek prepravnej spoločnosti v závislosti od vzdialenosti, hmotnosti a objemu zásielky. Celková suma prepravných nákladov bude uvedená v Potvrdení o plnení objednávky zaslanom prevádzkovateľom spolu so stavom plnenia objednávky. Objednávka sa stáva platnou až po Vašom odsúhlasení podmienok uvedených v Potvrdení o plnení objednávky.

Pri objednávke nad 1000 EUR s DPH prepravné neúčtujeme (0 EUR).

Dobierkový poplatok pri dobierke nad 1000 EUR je 5,50 EUR + DPH.

Poznámka: 
Na vyžiadanie Vám cenu prepravných nákladov za celú zásielku vypočítame aj vopred, teda pred uzatvorením objednávky.

  • Ľahký a maloobjemný tovar -  SDS 24 hod.
  • Ťažký alebo objemný tovar - SDS 48 -72 hod.
  • Veľké množstvo tovaru - autom prevádzkovateľa alebo externým prepravcom

 

Preprava prepravnou službou SDS.

Objednávky prijaté do 10.00 hod sú väčšinou spracované a expedované v ten istý pracovný deň, najneskôr však nasledujúci pracovný deň. Zásielky obsahujúce sklo sú vylúčené z poistenia tzn. prepravca neručí za škody na sklenených častiach aj keď vznikli počas výkonu prepravy. V cene prepravy je hlavné a v prípade neprítomnosti jedno opakované doručenie. Prepravná lehota začína plynúť od 18.00 hod. dňa expedície (t.j. dňa prevzatia zásielky prepravcom) a trvá:

24 hod. lehota - do 18.00 hod. nasledujúceho pracovného dňa

Upozornenie: 
Zákazník (príjemca) má povinnosť pri prevzatí zásielky prekontrolovať počet kusov zásielky, neporušenosť obalu, resp. či zásielka nevykazuje iné známky vonkajšieho poškodenia.
Prevzatím poškodenej zásielky od kuriéra zákazník preberá na seba zodpovednosť za jej stav.

 

V prípade nezrovnalosti v počte kusov zásielky alebo zisteného poškodenia má príjemca následnú povinnosť:

  1. Zdržať prepravcu a spísať s prepravcom reklamačný list, zásielku okamžite rozbaliť a prekontrolovať  stav tovaru, teda jeho správny počet a bezchybnosť.
  2. Odmietnuť, resp. požiadať kuriéra o neskoršie dodanie zásielky. V tomto medziobdobí je povinný problém konzultovať s prevádzkovateľom a dohodnúť sa s ním na ďalšom postupe. 

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za poškodenie tovaru vinou prepravcu - túto záruku prevzatím tovaru preberá na seba prepravca.

Stav prevzatej neporušenej zásielky je nutné prekontrolovať a nezrovnalosti v počte kusov alebo prípadné poškodenie tovaru nahlásiť prevádzkovateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od jej prijatia - neskoršie reklamácie nebudú brané do úvahy.  

 

Preprava automobilom prevádzkovateľa alebo externým prepravcom.

Veľké, objemné resp. krehké zásielky (obsahujúce sklo) je nutné prepravovať tak, aby sa zabránilo častému a nešetrnému zaobchádzaniu so zásielkou (prekladaniu). Preto neodporúčame zasielať tieto zásielky cez kuriérske služby. Cena a čas prepravy resp. odovzdania sa stanovuje dohodou.

Webstránka využíva cookies
Používaním webovej stránky vyjadrujete súhlas s využívaním súborov cookies. Tieto súbory sa používajú k zlepšeniu zobrazeniu webových stránok a nepredstavujú pre užívateľa žiadne riziko. Dozvedieť sa viac