Nákup tovaru.
Pred nákupom tovaru sa môžete zaregistrovať, alebo vyplniť objednávku priamo bez registrácie.
Tovar sa nakupuje vpísaním množstva do okienka Objednať a kliknutím na ikonu nákupného vozíka. Ďalší postup je automatický - po vypísaní požadovaných údajov zákazníkom bude objednávka zaevidovaná u prevádzkovateľa internetového obchodu (ďalej len " prevádzkovateľ ") a kópia objednávky zaslaná zákazníkovi.
Po spracovaní objednávky prevádzkovateľom bude zákazníkovi zaslané Potvrdenie o plnení objednávky (dostupnosť na sklade, dodacie lehoty) a v prípade požiadavky na prepravu aj stanovená výška prepravného.
Cena prepravného sa stanovuje podľa tabuliek prepravnej spoločnosti v závislosti od vzdialenosti, hmotnosti a objemu zásielky. Objednávka sa stáva platnou až po Vašom odsúhlasení podmienok uvedených v Potvrdení o plnení objednávky.
Odoslaním objednávky vybraného tovaru zákazník potvrdzuje záväznosť jeho objednávky a súhlasí s nákupným poriadkom tejto predajne. Pokiaľ sa nezobrazí informácia o odoslaní objednávky alebo nebude doručená kópia objednávky na zadanú e-mailovú adresu, v najbližšom možnom termíne kontaktujte prevádzkovateľa. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na prípadné odmietnutie objednávky a to do 3 pracovných dní odo dňa obdržania objednávky. V prípade nejasností má prevádzkovateľ (resp. jeho zástupca alebo zamestnanec) právo kontaktovať zákazníka prostredníctvom ním zadaných kontaktných údajov. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za nesprávny výber a objednanie tovaru vrátane chybného vyplnenia kontaktných údajov.
Platobné podmienky.
Platba za objednaný tovar z bežných skladových zásob:
Za produkty zaradené do výroby (vitríny, pulty a ich príslušenstvo) a produkty na objednávku požadujeme zálohu minimálne 30%.
Dodacie podmienky.
Upozornenie:
Zákazník (príjemca) má povinnosť pri prevzatí zásielky prekontrolovať počet kusov zásielky, neporušenosť obalu, resp. či zásielka nevykazuje iné známky vonkajšieho poškodenia.
Prevzatím poškodenej zásielky od kuriéra zákazník preberá na seba zodpovednosť za jej stav.
V prípade nezrovnalosti v počte kusov zásielky alebo zisteného poškodenia má príjemca následnú povinnosť:
Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za poškodenie tovaru vinou prepravcu - túto záruku prevzatím tovaru preberá na seba prepravca.
Stav prevzatej neporušenej zásielky je nutné prekontrolovať a nezrovnalosti v počte kusov alebo prípadné poškodenie tovaru nahlásiť prevádzkovateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od jej prijatia - neskoršie reklamácie nebudú brané do úvahy.
Záručné a reklamačné podmienky.
Záručná lehota na tovar poskytovaná predajcom je 24 mesiacov odo dňa jeho predaja resp. montáže výrobku s výnimkou strojov a zložitých zariadení (napr. dynamické poklad. boxy, nárezové stroje, chladničky, váhy a pod.). Pri týchto zariadeniach bude uvedená záručná doba poskytovaná výrobcom daného zariadenia. Záruka sa nevzťahuje na opotrebenie výrobku spôsobené jeho bežným užívaním.
Reklamácia vadného tovaru je podmienená preukázaním nákupu v tejto predajni čoho dôkazom je daňový doklad - faktúra.
Reklamáciu je nutné uplatniť písomnou formou na e-mailovú adresu obchod@topregaly.sk alebo na kontaktnú adresu prevádzkovateľa s uvedením popisu závad.
Každá reklamácia podlieha posúdeniu jej oprávnenosti, z čoho vyplýva, že reklamovaný tovar spolu s kópiou daňového dokladu je nutné zaslať na adresu prevádzkovateľa.
Poučenie o práve zákazníka odstúpiť od zmluvy.
Zákazník má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru.
Zákazník svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatňuje písomne, e-mailom na adrese obchod@topregaly.sk, alebo iným spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy. V prípade, že zákazník svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatní, vráti tovar spoločnosti ASYS, s.r.o. (prevádzkovateľ) osobne alebo iným spôsobom vopred dohodnutým so spoločnosťou ASYS, s.r.o., a to najneskôr do 7 dní odo dňa, keď svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatnil. Tovar nesmie javiť známky používania a musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale s kompletným príslušenstvom. Ak tovar plne zodpovedal deklarovaným kvalitatívnym požiadavkám a nebol vadný, zákazník vráti tovar na svoje náklady.
Spoločnosť ASYS, s.r.o. sa zaväzuje vrátiť zákazníkovi do 21 dní odo dňa jeho odstúpenia od zmluvy cenu zaplatenú za tovar alebo preddavok, ktorý uhradil.
Ochrana osobných údajov.
S osobnými údajmi zákazníkov prevádzkovateľ narába výhradne v rozsahu, ktorý pripúšťajú zákony SR.
Vaše osobné údaje, ktoré uvediete pri nákupe sú považované za dôverné a v žiadnom prípade nebudú poskytnuté tretím stranám. Osobné údaje budú použité len pre úkony spojené s vybavením objednávky. Jednotlivé zmluvy sú po ich uzavretí archivované a prístupné len prevádzkovateľovi.
Upozornenie.
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek a bez predchádzajúceho upozornenia meniť obchodné podmienky alebo upraviť texty, obrázky, parametre, ceny a pod. Obrázky majú iba informatívny charakter a môžu byť odlišné od skutočnej podoby výrobkov - napriek tomu je snahou prevádzkovateľa, aby podoba bola čo najvernejšia. Zároveň prevádzkovateľ neručí za technické špecifikácie a popisy výrobkov, ktoré môžu byť prevzaté od výrobcov a môžu vykazovať drobné odchýlky.
Platnosť: od 18. apríla 2019